Grundlæggende opsætning
Dokument
Denne vejledning dækker den første opsætning af OS2valghalla, hvor de grundlæggende data om teams, arbejdssteder, opgavetyper mm. konfigureres.
Disse data gælder på tværs af alle valg i systemet.
Følg disse trin
- OS2valghalla leveres med eksempler på områder og arbejdssteder for at forklare hensigten med dem. Før du går i gang med jeres egen opsætning, kan du slette eksemplerne, så de ikke forstyrrer unødigt:
- Vælg menupunktet Administration, gå til Arbejdssteder og slet eksemplerne
- Gå derefter til Områder og slet alle eksempler undtagen et
- Omdøb dette område til et ønsket navn
- Tilføj ønskede områder
- Gennemgå de eksisterende teams og fjern dem, der ikke er relevante for jer
- Tilføj relevante teams – husk det fx både kan være partier og afdelinger i kommunen
- Gennemgå de eksisterende opgavetyper og fjern dem, der ikke er relevante for jer
- Tilføj relevante opgavetyper
- Tilret beskrivelserne på alle opgavetyper
- Tilføj arbejdssteder
- Tilføj kommunens eventuelle tilbud om specialkost til deltagerne
- Konfigurér den eksterne hjemmeside:
- Tilføj kontaktinformation
- Tilføj oplysningserklæring
- Tilret forside (hvis relevant)
- Opret og aktivér FAQ-side (hvis relevant)
- Tilføj samtykkeerklæring (hvis relevant)
- Tjek og tilret eventuelt beskedskabeloner under menupunktet Kommunikation
- Tjek valgtyper (burde ikke være relevant, da de er konfigureret efter gældende lovgivning)
Grundlæggende opsætning
Dokument