Driftsstatus

Servicevinduer

Tidspunkt Nedetid Beskrivelse

22. juni kl. 01.00 - 04.00

Nej

KOMIBT opgraderer Serviceplatformen. Det vil i perioder ikke være muligt at benytte CPR-opslag samt udsending af Digital Post.

 

Hvis du oplever problemer med OS2valghalla, så tjek i første omgang oversigten over kendte fejl.

Hvis du oplever andre fejl, så indrapporter det på denne formular.

Kritiske fejl indrapporteres til os2valghalla@os2.eu.

Kommunens ansvarlige for OS2valghalla har også mulighed for at kontakte Omnia/Precio Fishbone direkte med driftsfejl.

Udviklingsønsker kan indrapporteres på denne formular.

 

I valgperioder udsendes mail om nedetid i tidsrummet kl. 8.00-17.00 på hverdage til kommunens lokale kontaktpersoner.

 

Hjælp til fejlsøgning

 

Digital Post

  • Hvis der er problemer med Digital Post, kan det skyldes problemer hos:
    • Digital Post - driftsstatus
    • KOMBIT - se efter oplysninger om "SF1601 Afsend post", "SF1461 Modtag beskeder via Beskedfordeler" og "Fælleskommunal Beskedfordeler" ved KOMBIT driftsstatus

 

CPR-opslag

  • Hvis der er problemer med CPR-opslag, kan det skyldes problemer hos KOMBIT. Se efter oplysninger om "SF1520 - CPR replika opslag" ved KOMBIT driftsstatus

 

Login

  • Hvis der er problemer med MitID, kan det skyldes problemer hos:
  • Hvis der er problemer med at logge ind i den administrative hjemmeside, kan det skyldes problemer hos KOMBIT. Se efter oplysninger om "Fælleskommunal Adgangsstyring for brugere (Context Handler 2)" ved KOMBIT driftsstatus