Teams

Teams er de grupper af personer der skal hjælpe ved valget. Det kan fx være partier, afdelinger eller frivillige borgere.

  1. Fra forsiden skal du:

    1. Vælge Administration i topmenuen
    2. Klikke på Teams
    Administration - Teams
    1. Vælg Opret Team øverst til højre
    2. Udfyld som minimum de obligatoriske *-markerede felter

    Ansvarlige skal være tilmeldt som deltager for at kunne udpeges. Det anbefales derfor, at disse inviteres som de første, så de kan se teamets opgaver og invitere til opgaverne.

    Administration - teams - opret team - felter
    1. Klik på Skraldespanden ud for teamet for at slette et Team
    2. Klik på Blyanten ud for teamet for at redigere et Team
    Administration - rediger - slet
  2. Det er muligt at invitere nye deltagere til et team. Via et link kan de selv oprette sig, og så bliver de automatisk tilknyttet teamet.

    Find invitationslinket ved at følge denne guide:

    1. Klik på menupunktet Administration
    2. Klik på Teams
    3. Find det team, som partisekretæren skal være teamansvarlig for og klik på link-ikonet
    4. I den dialog, der åbner, skal du klikke på Kopier link til teamet-knappen
    5. Invititationslinket er nu gemt i din udklipsholder
    Screenshot
19-10-2023
Områder Dokument
19-10-2023
Opgavetyper Dokument
20-10-2023
20-10-2023
Specialkost Dokument
20-10-2023
Teams Dokument Open document
20-10-2023
Valg Dokument
20-10-2023
Valgtyper Dokument
20-10-2023