Trin for trin

  1. Fra forsiden skal du:

    1. Vælge Administration i topmenuen
    2. Klikke på Ekstern hjemmeside
    3. Klikke på Kontaktinformation

    Du står nu på siden administration af kontaktinformation.

    Administration - Kontaktinformation
  2. Du skal først opsætte kommunens kontaktoplysninger.

    • Kommunenavn
    • Valgansvarlig afdeling
    • Adresse
    • Postnummer
    • By
    • Evt. telefonnummer
    Administration - Kontaktinformation - Kontaktinformation
  3. Dernæst skal du opsætte muligheder for digital kommunikation til den valgansvarlige afdeling.

    Du skal opsætte mindst en af enten Digital post eller E-mail.

    Særligt om Digital Post

    Fra koordinationsgruppens side opfordrer vi til, at man opsætter en dedikeret postkasse til at modtage Digital Post fra OS2valghalla. På den måde sikres det, at personoplysninger håndteres korrekt, hvilket kan være særligt relevant, når partitilhørsforhold kan indgå i kommunikationen med borgerne. Hvis du ikke selv administrerer Digital Post, skal du kontakte din IT-afdeling.

     

    Administration - Kontaktoplysninger - Digital kommunikation
  4. Til sidst skal du opsætte din kommunes logo.

    Logoet bliver vist flere steder på den eksterne hjemmeside og brugt som knap til at retunere til forsiden.

    Du kan enten klikke på feltet og gennemse din pc efter logo-filen eller trække den hen på feltet.

    Særligt om logo

    Bemærk at der er krav om, at I leverer logoet i formatet SVG. Det skyldes et ønske om, at den eksterne hjemmeside fungerer lige godt på mobil og computer. Hvis du ikke umiddelbart har adgang til kommunens logo som svg-fil, skal du kontakte kommunens kommunikationsafdeling.

    Administration - Kontaktoplysninger - Logo