Specialkost
Dokument
Emne:
Administration
Forklaring
Hvis kommunen tilbyder deltagerne specialkost, kan du indsamle og håndtere deres præferencer i OS2valghalla. Systemet indeholder som udgangspunkt glutenfri eller vegetarisk kost, men du skal selvfølgelig konfigurere det efter, hvad I tilbyder.
Den oprettede specialkost vises som en valgmulighed ved oprettelse af en deltager, og når deltagerne selv opretter en profil.
Trin for trin
-
Trin 1: Tilgå Specialkost
Fra forsiden skal du:
- Vælge Administration i topmenuen
- Klikke på Specialkost
-
Trin 2: Opret ny specialkost
For at tilføje yderligere typer af specialkost, skal du trykke på knappen Opret Specialkost
-
Trin 3: Navngiv specialkost
Giv specialkosten et sigende navn, det er ikke muligt at tilføje en beskrivelse.
Tryk herefter på OK
-
Trin 4: Rediger eller slet specialkost
Du kan ud for hvert punkt i overblikket redigere eller slette emnet, ved at trykke på henholdsvis blyant eller skraldespanden.
Specialkost
Dokument
Emne:
Administration
Dokumentsamlingen
Emne:
Administration
Arbejdssteder
Dokument
19-10-2023
Administration af Ekstern hjemmeside
Dokument
19-10-2023
Områder
Dokument
19-10-2023
Opgavetyper
Dokument
20-10-2023
Revisionslog
Dokument
20-10-2023
20-10-2023
Teams
Dokument
20-10-2023
Valg
Dokument
20-10-2023
Valgtyper
Dokument
20-10-2023