Arbejdssteder
Dokument
Emne:
Administration
Forklaring
Arbejdssteder kan både være valgsteder og andre steder, hvor du ønsker at få løst opgaver i løbet af valgets afvikling. Det er også her man tildeler valgsekretærer rettigheden som arbejdsstedsansvarlig.
OBS - Du kan med fordel oprette Opgavetyper og Teams, før du opretter arbejdssteder.
Trin for trin
-
Trin 1: Administration af arbejdssteder
Fra forsiden skal du:
- Vælge Administration i topmenuen
- Klikke på Arbejdssteder
-
Trin 2: Opret arbejdssted og -ansvarlige
- Vælg Opret arbejdssted øverst til højre
- Udfyld som minimum de obligatoriske *-markerede felter
- Område anvendes ikke i alle valgkredse, se vejledningen om denne
- Ansvarlige kan udfyldes med den eller de valgsekretærer, der er ansvarlige for arbejdsstedet
- Vælg de opgavetyper og teams, der er relevante for arbejdsstedet
- Dette kan redigeres, så længe arbejdsstedet ikke er tilknyttet et aktivt valg
-
Trin 3: Rediger eller slet arbejdssted
- Klik på Skraldespanden for at slette et arbejdssted
- Klik på Blyanten ud for arbejdsstedet for at redigere oplysningerne
OBS! Hvis du vil redigere tilknyttede teams og opgavetyper på et arbejdssted, er det kun muligt, hvis alle valg i OS2valghalla er deaktiverede.
Læs mere om at deaktivere et valg.
Arbejdssteder
Dokument
Emne:
Administration
Dokumentsamlingen
Emne:
Administration
19-10-2023
Administration af Ekstern hjemmeside
Dokument
19-10-2023
Områder
Dokument
19-10-2023
Opgavetyper
Dokument
20-10-2023
Revisionslog
Dokument
20-10-2023
Specialkost
Dokument
20-10-2023
Teams
Dokument
20-10-2023
Valg
Dokument
20-10-2023
Valgtyper
Dokument
20-10-2023